Ναυτική τραγωδία Αίγινα: Δικαίωση ζητούν οι συγγενείς των θυμάτων


Δυόμιση χρόνια μετά τη ναυτική τραγωδία στην Αίγινα, που στοίχισε τη ζωή σε τέσσερα άτομα, οι συγγενείς των θυμάτων συνεχίζουν να ζητούν δικαίωση για τα αγαπημένα τους πρόσωπα.

Μιλώντας στον ΑΝΤ1, συγγενείς δύο εκ των θυμάτων της ναυτικής τραγωδίας που σημειώθηκε τον Αύγουστο του 2016, ζήτησε να βρεθεί κάποια άκρη στην υπόθεση, τονίζοντας, ωστόσο πως «δεν πρόκειται να έρθει πίσω ο αδερφός μου και η ανιψιά μου».  
Η υπόθεση έχει μπει στο αρχείο, όμως, οι συγγενείς δίνουν τη δική τους μάχη για να λυθούν όλα τα ερωτήματα σχετικά με την τραγωδία.
«Να αποζημιωθούν τα θύματα, οι άνθρωποι που έχουν ανάγκη. Αυτό έπρεπε να έχει προχωρήσει. Εδώ η άλλη η κυρία έχασε τον άντρα της και το παιδί της. Η άλλη από την Ουκρανία παρ' ολίγο να ακρωτηριαστεί, έχει να μεγαλώσει ένα παιδάκι. Είναι οικογένειες που πρέπει να έχουν ανάγκη. Αυτές οι οικογένειες πρέπει να αποζημιωθούν. Τα παιδιά του αδερφού μου. Να ξεκινήσουν πάλι. Να κάνουν κάτι. Να πάρουν μια αποζημίωση να ξαναβγάλουν μία λάντζα να δουλέψουν», δήλωσε συγγενής άλλου θύματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.