Διαβουλεύσεις με τις Βρυξέλλες για τις λιγνιτικές μονάδες της ΔΕΗ
Σε «Βατερλό» για την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ εξελίχθηκε ο διαγωνισμός πώλησης των λιγνιτικών μονάδων της ΔΕΗ και τώρα η ανησυχία είναι η επιστροφή του σεναρίου της «μικρής ΔΕΗ» ή της προσθήκης στους πωλούμενους σταθμούς και εκείνων των υδροηλεκτρικών.
Ήδη από σήμερα η ηγεσία του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας σπεύδει να προλάβει τις εξελίξεις στις Βρυξέλλες επιδιώκοντας την επανάληψη του διαγωνισμού πώλησης της Μεγαλόπολης III και IV ισχύος 600 MW (Μεγαβάτ) και της Μελίτης I ισχύος 450 MW μαζί με την άδεια κατασκευής για τη δεύτερη μονάδα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το επιτελείο του υπουργού Γιώργου Σταθάκη θα αποζητήσει τη βελτίωση τεχνικών όρων και θα επιχειρήσει να βάλει κόκκινη γραμμή στο ενδεχόμενο που η Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής εγείρει θέμα στην πώληση και υδροηλεκτρικών σταθμών ή επαναφέρει το σχέδιο της «μικρής ΔΕΗ».
Δηλαδή την πώληση ενός χαρτοφυλακίου της Δημόσιας Επιχείρησης που θα περιλαμβάνει μονάδες από όλες τις κατηγορίες καυσίμου: λιγνιτικές, υδροηλεκτρικά και φυσικό αέριο.
ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΑΓΑΘΟΥ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟ ΛΑΟ ΚΑΙ ΟΧΙ Σ ΑΥΤΟΥΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια