Ντέρμπι ΠΑΟΚ – Ολυμπιακός: Έφοδος της αστυνομίας στο γήπεδο της Τούμπας


Με ανακοίνωση της την Παρασκευή η ΠΑΕ ΠΑΟΚ κάλεσε τους οπαδούς της να συμμετέχουν «με τη φωνή και μόνο» στο πλευρό της ομάδας για να τη βοηθήσουν να πάρει τη νίκη.
Έρευνες σε χώρους του γηπέδου για να βρεθούν τυχόν αντικείμενα εν όψει του ντέρμπι ΠΑΟΚ – Ολυμπιακού το απόγευμα, πραγματοποίησαν, παρουσία εισαγγελέα, στελέχη της Υποδιεύθυνσης Αντιμετώπισης Βίας στους αθλητικούς χώρους και άλλων Διευθύνσεων της Ελληνικής Αστυνομίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Thestival, στον χώρο εντοπίστηκε ένα μεγάλο πανό.
Πρόκειται για την πρώτη φορά που πραγματοποιείται προληπτικός έλεγχος τέτοιας έκτασης σε αγωνιστικό χώρο, πριν από αγώνα. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας, τοποθετήθηκαν αστυνομικές δυνάμεις στις εισόδους του γηπέδου ώστε να μη «περάσουν» αντικείμενα στο εσωτερικό του. 
Σημειώνεται ότι, το Σάββατο στήθηκε «ασπρόμαυρο» πάρτι έξω από το γήπεδο της Τούμπας με συνθήματα με τους φίλους του Δικεφάλου να ανάβουν πυρσούς και τα καπνογόνα.
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ απηύθυνε έκκληση την Παρασκευή στους φιλάθλους να μην παρασυρθούν από πιθανές προκλήσεις και να αποφύγουν συμπεριφορές που «μπορεί να χρησιμοποιηθούν εναντίον της ομάδας μας και να οδηγήσουν σε πιθανή τιμωρία της έδρας μας από το επόμενο παιχνίδι που είναι και πάλι κόντρα στον Ολυμπιακό».

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.