Νέα επιχείρηση στο Σχιστό για το παρεμπόριο
Έφοδο στο παζάρι στο Σχιστό είχαν πραγματοποιήσει οι αρμόδιες αρχές για την αντιμετώπιση του παρεμπορίου στις 2 Φεβρουαρίου.
Επιχείρηση για την αντιμετώπιση του παρεμπορίου διεξάγει στο παζάρι του Σχιστού η αστυνομία με κλιμάκια της γενικής γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή και του δήμου Περάματος.
Στο πλαίσιο της επιχείρηση ελέγχονται δεκάδες μικροπωλητές και σύμφωνα με πληροφορίες τους ΑΜΠΕ οι παράνομοι πωλητές εγκαταλείπουν τα σημεία και τα προϊόντα τους.
«Η νέα αυτή επιχείρηση στο Σχιστό έρχεται να επιβεβαιώσει το μήνυμα της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων ότι δεν υπάρχει άβατο στη μάχη για το παρεμπόριο» σχολίασαν στο ΑΜΠΕ στελέχη του υπουργείου Ανάπτυξης.
Την επιχείρηση συντονίζει το αρμόδιο Όργανο για την Καταπολέμηση του Παρεμπορίου (ΣΥΚΕΑΠ) του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.
Υπενθυμίζεται ότι στις 2 Φεβρουαρίου είχε πραγματοποιηθεί η πρώτη ευρεία διυπηρεσιακή επιχείρηση για την αντιμετώπιση του παρεμπορίου στην ίδια περιοχή, με τα κλιμάκια να εντοπίζουν χιλιάδες παράνομα βιομηχανικά προϊόντα και τρόφιμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια