Κορονοϊός: Ξεπέρασαν τους 1.600 οι νεκροί στη Γερμανία


ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ;;;
ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΚΡΥΨΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΚΕΙ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ;;;


Τα κρούσματα αγγίζουν τις 100.000
Άλλοι 173 άνθρωποι υπέκυψαν στην ασθένεια COVID-19 στη Γερμανία τις προηγούμενες 24 ώρες, με τον συνολικό απολογισμό των θυμάτων να ανέρχεται πλέον σε 1.607 στη χώρα, καταγράφουν τα δεδομένα τα οποία συγκεντρώνει και αναρτά σε ειδικό ιστότοπο το Robert Koch-Institut, που ειδικεύεται στις μεταδοτικές ασθένειες.
Τα κρούσματα μόλυνσης από τον SARS-CoV-2 στη Γερμανία αυξήθηκαν κατά 3.834 το προηγούμενο 24ωρο και ανέρχονται σήμερα σε 99.225· ο αριθμός των επιβεβαιωμένων νέων κρουσμάτων αυξήθηκε, αντιστρέφοντας την πτωτική τάση των προηγούμενων τεσσάρων συναπτών ημερών.
Και οι δύο αριθμοί είναι αισθητά υψηλότεροι από εκείνους που κατέγραφε το Ινστιτούτο Ρόμπερτ Κοχ χθες Δευτέρα (92 θάνατοι, 3.677 κρούσματα μόλυνσης).
ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.