Κορωνοϊός - Μένουμε Σπίτι: Το νέο συγκινητικό βίντεο της Πολιτικής Προστασίας....
ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΟΥΝ, ΓΕΩΡΓΟΥΣ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΥΣ, ΨΑΡΑΔΕΣ.ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΧΗΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΚΛΕΙΣΑΝ, ΤΙΣ ΒΙΟΤΕΧΝΙΕΣ, ΤΙΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ.ΤΟ ΓΑΛΑ,ΤΑ ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ, ΤΟ ΤΥΡΙ, ΤΟ ΛΑΔΙ ΔΕ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΒΡΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΣΤΑ ΡΑΦΙΑ. ΝΤΕΛΙΒΕΡΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ ΜΟΝΟ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΛΕΦΤΑ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ! ΜΑΣ ΤΑ ΠΗΡΑΝ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΚΙΟΛΑΣ. ΚΑΙ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΕΓΙΝΑΝ ΗΡΩΕΣ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥ ΚΟΒΟΥΝ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΑΔΕ!!!
Δείτε τι καλοί που είμαστε και θυσιαζόμαστε για να ζήσουν οι τράπεζες που δεν έκλεισαν λεπτό όπως και η ααδε, για να ζήσουν οι Γερμανοί κι ας πεθάνουμε. Είμαστε καλοί ,είμαστε άγιοι, είμαστε ΗΛΙΘΙΟΙ!
Στο βίντεο αναδεικνύεται η προσφορά όλων των εργαζομένων που βρίσκονται στην «πρώτη γραμμή» -από τους εργαζομένους στην υγεία μέχρι τους αφανείς διανομείς και οδοκαθαριστές- και φροντίζουν για την προστασία της δημόσιας υγείας, ο καθένας με τον τρόπο του.
«Για όσους βρίσκονται στην πρώτη γραμμή, για όλους τους Έλληνες που δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό για να ξεπεράσουμε αυτή τη δυσκολία, για κάθε έναν από εμάς που επιλέγει να κάνει το σωστό για την κοινωνία, από το σπίτι μας, μέχρι τους ανθρώπους της πρώτης γραμμής και της πολιτικής προστασίας: ένα μεγάλο ευχαριστώ. Μένουμε σπίτι. Βγαίνουμε νικητές» έγραψε ο κ. Μητσοτάκης....

Δεν υπάρχουν σχόλια