ΤΩΡΑ: Πυρκαγιά σε κτήριο στην οδό Ερμού - Σε εξέλιξη εκκένωση του χώρου


Φωτορεπορτάζ: Νίκος Χριστοφάκης

Πυρκαγιά ξέσπασε σε κτήριο στην οδό Ερμού 36, στο κέντρο της Αθήνας, λίγο πριν τις 13:00 της Παρασκευής.

Αυτή τη στιγμή το κτήριο εκκενώνεται, ενώ επιχειρούν πυροσβεστικές δυνάμεις και συγκεκριμένα 4 οχήματα και 12 πυροσβέστες.


Κάνουμε Like and share το άρθρο, με αυτόν τον τρόπο μας επιβραβεύετε. Fair Notice -Mε επιφύλαξη παντός νόμιμου δικαιώματος:Το newsplanet09 όπως και η σελίδα μας newsplanet09 στο facebook απαγορεύει ρητώς από 9/6/20 οποιαδήποτε επισήμανση ή χαρακτηρισμό των άρθρων του από μη αναγνωρισμένες από το Ελληνικό κράτος, αλλά και τους διεθνείς νόμους προστασίας ατομικών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθερίας άποψης και ιδεών από διαδικτυακές οργανώσεις, οι οποίες δεν συνάδουν με το Σύνταγμα & τους νόμους της χώρας μας, και τις οποίες δεν αναγνωρίζουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.