Χάθηκε η λογική και ήρθε ο μπαμπούλας..


Έκαναν την αστυνομία μπαμπούλα και τώρα ο μπαμπούλας θα φοράει και κάμερα. Μετά από αυτό βέβαια όλα θα ηρεμήσουν μιας και ο μπαμπούλας κάμερα θα κάνει τη δουλειά του κι εμείς θα ζούμε με το φόβο και θα είμαστε ''καλά παιδιά και υπάκουα''.
Οι αστυνομικοί δεν τρελάθηκαν ξαφνικά παγκοσμίως κι άρχισαν να δέρνουν και να βρίζουν πολίτες... εντολές εκτελούν.
Αλήθεια πόσοι από μας έχουμε συμμετοχή σε τέτοιες ενέργειες,ξυλοδαρμούς μολότοφ κλπ;
Κανείς!!!
Και δεν είναι υπερβολή. Οι ''γνωστοί-άγνωστοι '' που άρχισαν να εμφανίζονται μετά την αντιπολίτευση, έγιναν ''αντιεξουσιαστές'', ''χούλιγκανς'' κλπ τραγικές φιγούρες.

Στην πλειοψηφία τους αλλοδαποί, όσο κι αν μας κάνει εντύπωση, όλοι αυτοί είναι ουσιαστικά ''ξένος'' στρατός.

Εμφανίζονται ΠΑΝΤΑ όταν ο λαός έχει αγανακτήσει και βγαίνει να διαμαρτυρηθεί. Γιατί αυτό κάνει ο σοβαρός κόσμος διαμαρτύρεται,ούτε δέρνει, ούτε σπάει τα πάντα γύρω του. Παλιότερα πήγαινε στη δικαιοσύνη. Εδώ και αρκετά χρόνια η δικαιοσύνη  εκτός  από  ''τυφλή'' είναι και κουφή  πλέον  κι ο κόσμος  δεν έχει πια που να στραφεί για να βρει το δίκιο του.
Οι παλιότεροι θυμόμαστε τις εποχές που κοιμόμασταν με ανοιχτά παράθυρα. ΣΗΜΕΡΑ;
Σήμερα η κυβέρνηση  στήνει  σκηνικά  ξυλοδαρμού  πολιτών και αστυνομικών για να φέρει το μπαμπούλα. Λες και είμαστε εγκληματίες και μας έχουν υπό  επιτήρηση.
Συλλήψεις ''τιμής'' που αποδεικνύονται φιάσκο  γιατί δεν υπήρχαν κάμερες κοντά να καταγράψουν  την ''αλήθεια''... Η ''ταινία'' που θα τραβά η κάμερα θα είναι πιο αξιόπιστη από τις μαρτυρίες των ανθρώπων..
ΟΙ μηχανές θα είναι πάνω από τον άνθρωπο.. 
Κάποιος πρέπει να τους μιλήσει για το μοντάζ. Τα ΜΜΕ το ξέρουν καλά....

ΦΟΒΑΤΑΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΟ ΘΕΡΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΡΙΟ ΤΟ ΓΙΑΝΝΗ.
 ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ Ο ''ΓΙΑΝΝΗΣ'', Ο ΔΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΜΠΑΜΠΟΥΛΑΣ....

Κάνουμε Like and share το άρθρο, με αυτόν τον τρόπο μας επιβραβεύετε. Fair Notice -Mε επιφύλαξη παντός νόμιμου δικαιώματος:Το newsplanet09 όπως και η σελίδα μας newsplanet09 στο facebook απαγορεύει ρητώς από 9/6/20 οποιαδήποτε επισήμανση ή χαρακτηρισμό των άρθρων του από μη αναγνωρισμένες από το Ελληνικό κράτος, αλλά και τους διεθνείς νόμους προστασίας ατομικών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθερίας άποψης και ιδεών από διαδικτυακές οργανώσεις, οι οποίες δεν συνάδουν με το Σύνταγμα & τους νόμους της χώρας μας, και τις οποίες δεν αναγνωρίζουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.