Ο Μητσοτάκης δηλώνει …καπετάνιος στη φουρτούνα για τα ελληνοτουρκικά…




Ο Κυριάκος Μητσοτάκης δήλωσε «καπετάνιος στη φουρτούνα», αναφερόμενος στα ελληνοτουρκικά! Σε τηλεοπτική του συνέντευξη στον Νίκο Χατζηνικολάου εμφανίστηκε ως ο μόνος πρωθυπουργός που έθεσε…ευγενικά το Casus Belli και υπερασπίστηκε τις κακές συμφωνίες που υπέγραψε η κυβέρνηση του με Ιταλία και Αίγυπτο. Τα όσα είπε διαψεύδονται από την πραγματικότητα την οποία δεν μπορούν να την κρύψουν ακόμη και κομματικές παρωπίδες. Η κατάσταση που επικρατεί στο Αιγαίο «μιλά» από μόνη της. Όπως και η εικόνα που εκπέμπει η Ελλάδα στην ευρύτερη περιοχή .

Τι είπε ,όπως το έχει καταγράψει το ΑΠΕ:

Είμαι ο μόνος πρωθυπουργός που πήγε στην Άγκυρα και έθεσε το casus belli

Σχετικά με την επιλογή για τα ήρεμα νερά στα ελληνοτουρκικά, ο πρωθυπουργός απαντώντας σε σχετική ερώτηση ανέφερε: «Ξέρετε κάποιον πρωθυπουργό ο οποίος να επιδιώκει συνειδητά ταραγμένα νερά. Εγώ δεν τον γνωρίζω και αν το επεδίωκε θα έκανε λάθος. Προφανώς και επιζητούμε οι σχέσεις μας με την Τουρκία να είναι όσο το δυνατόν πιο λειτουργικές. Το ερώτημα δεν είναι αν θέλουμε ή δεν θέλουμε ήρεμα νερά, είναι αν είμαστε έτοιμοι να διαχειριστούμε και φουρτούνες. Θα σας έλεγα ότι ο καλός καπετάνιος στη φουρτούνα φαίνεται και είχαμε αρκετές φουρτούνες να διαχειριστούμε πριν από τη Διακήρυξη των Αθηνών».

Θέλησε να υπενθυμίσει, όπως είπε, τις συνολικές ενέργειες της Ελλάδας και της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής τα τελευταία χρόνια.

Μίλησε για ζητήματα που συζητιούνταν, αλλά μόνο αυτή η κυβέρνηση τόλμησε να τα υλοποιήσει: επέκταση χωρικών υδάτων στο Ιόνιο στα 12 μίλια, ΑΟΖ με την Ιταλία και την Αίγυπτο, Εθνικός Θαλάσσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός, θαλάσσια πάρκα, εξορύξεις για πρώτη φορά μετά από 40 χρόνια, σημαντική ενίσχυση των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων… «Άρα, πείτε μου πού ακριβώς υποχώρησε η Ελλάδα από πάγιες θέσεις εξωτερικής πολιτικής ως αποτέλεσμα της Διακήρυξης των Αθηνών;»

Μίλησε για πρωτοβουλίες που υπηρετούν στην πράξη τα ελληνικά συμφέροντα και που ενδεχομένως να προκαλέσουν μία αντίδραση από την Τουρκία. «Για πρώτη φορά, η Ελλάδα θέτει την ατζέντα και η Τουρκία σε έναν βαθμό αντιδρά», είπε και προσέθεσε και τα οφέλη από τα πολυσυζητημένα ήρεμα νερά για τον τουρισμό στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου, καλή συνεργασία στα ζητήματα της μετανάστευσης, μέχρι και πρόσφατα ουσιαστικά μηδενική δραστηριότητα της Τουρκικής Αεροπορίας για δύο χρόνια, κάτι που δεν είχαμε ποτέ στο παρελθόν.

Συμπλήρωσε ότι μια μονομερής ενέργεια εσωτερικού δικαίου προφανώς δεν παράγει κανένα έννομο αποτέλεσμα με βάση το διεθνές δίκαιο.

Για τις αιτιάσεις των δύο πρώην πρωθυπουργών, είπε ότι και οι δύο έχουν διαχειριστεί την Τουρκία και γνωρίζουμε τη συνθετότητα αυτής της σχέσης. Είπε ότι και οι δύο είχαν συναντηθεί με τον κ. Ερντογάν και επεδίωκαν και εκείνοι να έχουμε μία λειτουργική σχέση με την Τουρκία. «Η Ελλάδα όταν έπρεπε να πράξει το καθήκον της στο ζήτημα του SAFE, το έπραξε και η Τουρκία δεν μπήκε» παρόλο που πολλοί προέβλεπαν ότι η χώρα μας δεν θα κατάφερνε να την εμποδίσει να έχει ευρωπαϊκή χρηματοδότηση.

«Είμαι ο μόνος Έλληνας πρωθυπουργός ο οποίος πήγε στην Άγκυρα και έθεσε ευθέως – με ευγένεια αλλά και χωρίς να υποχωρώ από τις ελληνικές θέσεις – το ζήτημα του casus belli».

«Θεωρώ ότι η κριτική τους στο συγκεκριμένο θέμα είναι άδικη», είπε ερωτηθείς για την κριτική που δέχεται από τους δύο πρώην πρωθυπουργούς.

Militaire News



Ακολουθήστε το newplanet09.gr στο Google News και στο instagram για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.